Menu

Projecten


Forever Young

Casa: een huis. Of eigenlijk twee huizen: hotel en studentenflat ineen. Casa werd in de late jaren vijftig opgericht als voorziening voor betaalbare studentenwoningen. Zestig jaar later staat het concept nog recht overeind. Elke zomer weer pakken de studenten hun biezen om plaats te maken voor hotelgasten. Vervolgens neemt in de herfst weer een nieuwe generatie studenten zijn intrek in Casa, vol dromen en verwachtingen.

Toen Hotel Casa ons benaderde, was het merk sterk verwaterd. Vanaf de buitenkant leek het een hotel zoals elk ander. De nieuwe identiteit omarmt de essentie van wat oorspronkelijk de bedoeling was van Casa en nog steeds is: een komen en gaan van jeugd en jeugdigheid.


Strategie

Een belangrijk onderdeel van de merkstrategie is het benadrukken van Casa’s jeugdige inborst. Dat doen we door een speelse benadering door te voeren tot in details, maar ook door de bezoekers – studenten en hotelgasten – telkens opnieuw op een actieve manier te betrekken bij Casa’s erfgoed.


Special Editions



Team

Concept & Strategy
Lesley Moore

Design
Lesley Moore

Art Direction
Lesley Moore

Website
Your Majesty

Printing
Lenoir Schuring

Animation
Johan Klungel
 

hotelcasa.nl

Special thanks to Emina Sendijarevic from Studio Spomenik


May we suggest: