Menu

Projecten

Try Again, Fail Again, Fail Better

De zoektocht naar nieuwe vormen en verschillende interpretaties staat voorop in alle kunsten, beeldend en uitvoerend. Zoals Samuel Beckett zei: ‘Try again, fail again, fail better.’

Een kroon van stippen en lijnen vormt de basis van de dynamische merkidentiteit van de koninklijke kunstopleidingen. Die kroon is echter nooit helemaal compleet; het schema van lijnen en stippen geeft de mogelijkheid van 2046 verschillende – onvoltooide – kronen.




Strategie

De opleidingen zijn stuk voor stuk trots op hun gemeenschapszin. De studenten tonen een grote mate van betrokkenheid bij elkaars ontwikkeling en projecten. In het verlengde daarvan moedigen wij als ontwerpers studenten aan mee te werken aan campagnes voor hun school. Zo eigenen ze zich het merk toe. Voor én door de studenten.





Creative Team

Concept & Strategy
Lesley Moore

Design
Lesley Moore

Art Direction
Lesley Moore

Webdevelopment
Digital Natives

Animation
Simon Francois

Music
Machinefabriek (Rutger Zuydervelt)

Photography
Desiré van den Berg
Joris-Jan Bos

Open Day Campaign
Visuals/Photography: Liv Ylva 
Editing: Fabian Fraikin
Art Direction: Lesley Moore
Printing: Tielen

Design brochures
Rieme Gleim

www.kabk.nl
www.koncon.nl

Nomination:
Art Directors Club Nederland
– Brand & Communication, 2017

 


May we suggest: